FRIEZE ART FAIR

Last weekend I was in London to visit one of the trendiest art fairs, Frieze, which was a great edition. I’m always very happy to take in the contemporary art scene, not just because it’s always a great source of inspiration and research but also because it couldn’t be any other way as my boyfriend works in this field. I took lots of photos, both to collect visuals to explore new ways of letting go and to snap some trends. It was
an inspiring trip and I had such a great time hanging out with friends who unfortunately I don’t have the chance to see that often. Obviously I did a bit of shopping that I’ll show you over the next days… London never lets you down!
Lo scorso week end ho visitato il “frieze”, la mostra d’arte contemporanea conosciuta per essere una delle più trendy in europa. Ho trovato questa edizione molto interessante e fresca, è stata per me una grande fonte d’ispirazione e di ricerca e poi avendo un fidanzato che lavora in questo settore è anche un pretesto per passare qualche giorno insieme ; ) Comunque nello scorso week end ho scattato molte foto, visto amici che sfortunatamente non vedo spesso, e ovviamente ho fatto anche un po’ di shopping tra mercati vintage e high street, vi mostrerò il mio bottino a breve, vi anticipo solo che ho trovato delle scarpe che era impossibile non comprare, tra cui un modello di sheepskin boot di Topshop che cercavo da davvero tanto tempo….Londrà in questo non delude mai!
















LATHER JACKET - ZARA
CHECKERED LONG SLEEVE SHIRT - HM
SILVER SKIRT- ISABEL MARANT
LEGGINGS - AMERICAN APPAREL
SUEDE BOOTIE SHOES - HM
COCO DUFFEL BAG - ALEXANDER WANG

No comments:

Post a Comment

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...