Special sale at Moschino


Thanks to my very sweet friend Naty, I received an invitation to the samples sale of Moschino's autumn/winter 2010-2011 collection at their headquarters in Milan. All the clothes were discounted by 80%, and bags and other accessories by 70%. There was a lot to get through with a good range of choice, or at least for the luckiest like me who had early access - even though they kept refilling the rooms with new stock, the best items ended up on someone's arm pretty swiftly.
I really apologize for the bad quality of these images, due to my excitement I forgot to take my beloved
camera - a very bad thing for a blogger wannabe! ;) - so I had to make do with my iphone. Soon I'll dedicate a post to the fabulous purchases of the day, but for the time being here are a few of the fitting!
The day carried on in the company of my beautiful and talented friends and became one of those perfect girlie days. Really cheer me up!

In questi giorni ho ricevuto tramite la mia dolcissima amica Naty l'invito ad accedere alla vendita di campionario della collezione Autunno/Inverno 2010-2011 di Moschino nella sede di Via Lazzaretto a Milano. Tutti i capi subiscono uno sconto dell'ottanta per cento mentre le borse del settanta per cento. La scelta era davvero vasta o almeno per chi come me ha avuto la fortuna di accedere presto perchè sebbene ci fosse un continuo riassortimento gli articoli si esaurivano nel giro di pochi minuti.
Mi dispiace davvero molto per la pessima natura delle foto ma nell'eccitazione ; ) mi sono dimenticata di portare con me la mia amata digitale, (pessima cosa per un'aspirante blogger! ; ) ho quindi potuto documentare questa giornata solo attravero il mio Iphone.  Presto dedicherò un post agli articoli scelti, qui invece trovate un po' di fitting! ; ) La giornata è poi proseguita in compagnie delle mie bellissime e talentuose amiche, diventando una di quelle perfette giornate tra ragazze.






































Ed eccoci qui tutte riunite!


No comments:

Post a Comment

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...