Playing in the garden!


There’s nothing better than a sunny autumn day to take a bit of care of my very little garden, even though I’m far from having green fingers. I was hyperactive last summer and the garden became a priority. All my energy went into making it! I love statement plants. Roses are my big favorite, they are so tough, it doesn’t matter
what you do to them, they still just want to be beautiful.

Non c'è niente di meglio di un caldo giorno d'autunno per prendersi un po' cura del mio piccolo giardinetto, anche se non si può dire prorpio che io abbia il pollice verde, mi diverto nel farlo. La scorsa estate ero iperattiva e il giardino del mio nuovo appartamento era diventato una priorità. Ho speso molte delle mie energie nel farlo apparire al meglio, amo le piante imponenti ma la mia pianta preferita sono sicuramente le rose, sono così forti che persino io posso coltivarle...non importa come le tratti tutto quello che vogliono è essere bellissime.





SILK HEARTED TANK - L'AGENCE
LONG-SLEEVE T-SHIRT - ZARA
CARDIGAN - ZARA
OVER THE KNEES SOCKS - HM
LEATHER BIKER BOOTS - BERTIE -shoestudio.co.uk

No comments:

Post a Comment

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...