Down by the river



Hi guys, during these holidays I've been spending some relaxing time with Michael and my family in my parents' house in the north Italian countryside close to Cremona, where I grew up and which I love so much. Today, after a beautiful lunch, we went down to the local river to enjoy some fresh air and hoped to burn off some of the calories we've been taking on board lately,  playing together like kids in our wellies deep in some serious mud. An awesome day!

Ciao belli, durante queste vacanze Natalizie sto passando un po' di tempo con Michael e la mia famiglia nella casa dei miei genitori, alle porte di Cremona nella più aperta pianura padana, luoghi a cui sono molto
legata poichè mi hanno visto crescere.
Oggi abbiamo deciso di fare una passeggiata giù al fiume subito dopo pranzo, sperando di poter bruciare alcune delle miglioni di calorie che è impossibile non ingurgitare in questi giorni dato i succulenti vivande di casa, quindi ci siamo ritrovati in men che non si da con i nostri Hunter a giocare come bambini nel  fango più profondo e disgustoso.









 








CARDIGAN - ZARA
JUMPER - TOPSHOP
SHORTS - HM
LEGGINGS - AMERICAN APPAREL
SCARF - HM
WELLIES - HUNTER
RING - URBAN OUTFITTERS

No comments:

Post a Comment

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...