Colors of nature


I know so far I've been wearing this cape nonstop, but  I can't help it. It's so damn cool and the camel goes really with everything, n'est pas?! I love when I find peaces that become istantly my favourites, like my Foxy Lady's Jeffrey Campbell wedges. It's definitely money well spent....or well, at list I've to justify all the money that I'm spending on clothes!!!  

Lo so, da quando l'ho acquistata sto continuando a indossare questa cappa nonstop,  ma non posso farci niente. Mi piace moltissimo e poi il cammello va su tutto, n'est pas?! Adoro quando trovo dei pezzi che
diventano istantaneamente i miei preferiti, come le  Foxy Lady di Jeffrey Campbell. Soldi ben spesi. Soldi necessari per vestirsi, ecco come mi giustifico!





CAPE - ZARA
KNITTED DRESS - ZARA
DOTS SHIRT - ZARA
BELT - HM
WEDGES - JEFFREY CAMPBELL
GAUCHO BAG - CHRISTIAN DIOR
LEOPARD SCARF - BOUGHT IN CREMONA

10 comments:

  1. Bellissimo. Amo tutto di questo outfit....scarpe, borsa, vestito.

    ReplyDelete
  2. Mi piace, forse pero' avrei preferito abbinare un'altro tipo di scarpe, non sono una fan delle Campbell credo che imbruttiscano qualsiasi tipo di outfit. Apparte questo sei davvero molto carina. Buona giornata.

    ReplyDelete
  3. ho appena trovato il tuo blog!!!
    Come te adoro le Campbell!!!!
    ti seguo se ti va passa da me:)

    ciao Marina

    http://malibuananas.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Great! I have a bit similar tunic but I didn't think to wear it so amazing as you ;-)

    http://irinaclothes.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Ciao! Ho trovato il tuo blog perchè ho visto un tuo look su Chicismo! Sei meravigliosa e il tuo blog è davvero stupendo!! Ti seguo! baci!!

    ReplyDelete
  6. wow!! this cape is amazing :) i love it :)

    http://s-snowhite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Thank you so much guys for the lovely comments. kiss+hug to everyone : )

    ReplyDelete
  8. bellissima in queste foto, il vestito tricottato è l'elemento che preferisco. I colori fantastici anche l'ambientazione si sposa a meraviglia con il tuo look. x

    ReplyDelete

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...