Home is where your heart is!


With this post I want to share with you some images of what, since one year, I have called home. I moved to my current flat last year after quite a long renovation and efforts to make it look as similar to me as possible, and right now, finally, it feels like home.
I'll start to show you my home from the room that I prefer the most... and it's not difficoult to guess what that is... the bathroom. Not just because it's the only room of the house where I can pamper myself, but also because I've got a true passion for bathrooms (this insanity has taken me to project the design of my next one into a hypothetic future - I should add that I have absolutely no plans to move for the next few years!) Anyway, another thing that I love about this room is my collection of beauty products. I keep on tryng and
changing them a lot. Lately I've discovered the brand "Soap and Glory" - awesome, with very good quality/price deals, all in irresistable packaging. In the future I could make a post about my favourite beauty products, what do you think?!

E' vero, "la casa è dove riside il tuo cuore". Con questo post voglio condividere con voi alcune immagini di ciò che da un anno è diventata casa. Mi sono appunto trasferita in questo nuovo appartamento più o meno un anno fà, dopo un lungo periodo di ristrutturazione e sforzi per renderlo il più possibile simile a me,  finalmente ora sento di essere a casa.
Inzio a mostrarvi casa dalla stanza che più di tutte preferisco...non è difficile da indovinare...il bagno, non solo perchè è la sola stanza della casa dove il tempo è dedicato esclusiamnte a me, ma anche perchè ho una vera e propria passione per i bagni, (questa malattia mi ha portato già a progettare il bagno della mia ipotetica prossima abitazione...devo aggiungere che le probabilità che io possa trasferirmi e/o avere un bagno nuovo nell'immediato futuro sono remote se non vane) altra cosa che adoro legata a questa stanza è la mia collezione di prodotti di bellezza, ne provo tanti e sono abbastanza esigente...recentemente ho scoperto i prodotti della marca "Soap and Glory" (Buonissimi, con un buon rapporto qualità-prezzo e con un packaging irresistibile)purtroppo che io sappia in Italia ancora non si trovano quindi ogni volta che vado in Inghilterra torno con le scorte...in futuro potrei dedicare un post ai prodotti che preferisco. Cosa ne pensate?!












BLACK JUMPER - SILENCE+NOISE (@URBAN OUTFITTERS)
CULOTTE - INTIMISSIMI

5 comments:

  1. Anch'io voglio la tua doccia! Idea carina condividere le tue "dritte" sui prodotti che preferisci. Un bacio

    ReplyDelete
  2. very nice watch and your beauty stuff is amazing! :9

    http://s-snowhite.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Lovely pictures, nice "salle de bain". Kisses!
    Mónica.

    ReplyDelete
  4. hello dears I'm so glad you keep on leaving here such a lovely comments. You guys really cheer me up! xxx : )

    ReplyDelete
  5. Pure io ho quell'orologio...identico anche nel colore!!!

    www.sakuraemme.it

    ReplyDelete

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...