As it was


Hi guys, first of all thanks so much for yesterday's good luck comments, you really made my day... and what a brilliant day it turned out to be! The beginning of this new CSM's course has been fantastic. Yep, I think I already love it, so inspiring and experimental. I hope to show you soon what I was able to create out of it. For the minute, I'm posting some pics taken late last week of what has became one of my favourite frocks. I bought it last year and as far as I can remember it has been one of my favourite summertime companions, it's
odd but I could wear it and wear it without getting bored, guess 'cause it its preppy retro vibe can be perfect
for many occasions. What do you think dears?

Grazie per i dolci commenti di buon augurio di ieri, mi avete reso la giornata ancora più piacevole...e che giornata! Il nuovo corso alla CSM si propone essere davvero interessante, sperimentale e creativo...già lo adoro! spero di poter postare presto del materiale inerente.
Le foto di oggi sono state scattate la scorsa settimana, con quello che è diventato uno dei miei vestiti estivi preferiti, l'ho acquistato l'anno scorso e da che mi ricordo l'ho indossato parecchie volte...strano ma vero!; ) forse perchè è uno di quegli abitini pass par tout che può essere indossato in molteplici occasioni, grazie a quel tocco retro, reiventandolo con nuovi accessori. Cosa ne dite?







DRESS - ALICE+OLIVIA
BOOTIE SHOES - KURT GEIGER FASHIONISTAS
BRACELETS - GUCCI VINTAGE
AND PRIMARK
VINTAGE LOUIS VUITTON SATCHEL

30 comments:

  1. i love this look :) you look amazing! the booties are really cute and the vintage LV is to die for <3

    ReplyDelete
  2. thanks for ur previous comment!!
    so sweet outfit...
    wonderful bang and shoes!!
    baby you rock!!!!
    take a look at my new post and tell me what do u think about it :)

    Here to visit my blog

    ReplyDelete
  3. thanks for comment!
    I really like your vintage LV bag :)
    xx

    lesimple.sk

    ReplyDelete
  4. PERO GRACE!! ESTAS ESPECTACULAR COMO SIEMPRE!! ME GUSTA TODOOOO!! ESE BAG, EL BRAZALETE, EL VESTIDO, LOS BOTÍNES!! AHHHHH! DIVINAAAAAAA!!
    BESIS!!

    ReplyDelete
  5. bello il vestito!
    io adoro il tuo colore di capelli, mi sapresti dire cosa chiedi al parrucchiere per ottenerlo.
    il mio parrucchiere di solito non capisce mai .

    ReplyDelete
  6. Thank you guys...is always sooo sweet of you!

    @Giulia, faccio ogni 3/4 mesi delle mèches sul biondo dorato, senza usare altre gradazioni intermedie...il fatto è che la mia parru è anche una mia amica quindi solitamente è lei che decide il da farsi ed io acconsento con la massima fiducia in quanto è bravissima...approfondirò chiedendole maggiori info e quindi ti farò sapere. ; ) xxx

    ReplyDelete
  7. This outfit is a perfection! It looks stunning on your figure and highlights your long legs. The colors suit you beautifully!
    So glad for you, dear!
    xoxo

    ReplyDelete
  8. fantastica come sempre!!!
    baci,
    Laura

    ReplyDelete
  9. You look amazing!!! Perfect outfit!!!! I love your sense of style! Very chick!

    Xoxo
    Plami

    http://fashion-thrill.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. MMMMMMAMMMA mia qnto sei bella!!! io ti adorooo!!!! :D

    ReplyDelete
  11. Stai benissimo... Hai un fisico perfetto! Molto bella la borsa :)

    GIVEAWAY NEL MIO BLOG http://lillyshoppingpassion.blogspot.com/2011/03/giveaway-in-collaborazione-con.html

    ReplyDelete
  12. your look is perfect!
    xoxo, B!

    ReplyDelete
  13. a proposito di fumetti...queste per me sono le scarpe di nonna papera in versione super sexy :)

    ReplyDelete
  14. Very pretty. And I love the material.

    ReplyDelete
  15. Great outfit, I love the bag :)

    ReplyDelete
  16. che belle scarpe! e la borsa...FAVOLOSA!!!
    Xo Xo
    Francy
    www.labarbeapapa-francy.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Nice outfit ! The skirt is so pretty

    ReplyDelete
  18. Sto morendo dietro alle tue scarpe!!! Sono favolose!

    ReplyDelete
  19. Aaaaaaaah ... Dear, that shoes are killing awesome :)

    Love, Aily
    http://urwhatuwear-aily.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ma quel vestito è bellissimo!

    arianna

    ReplyDelete
  21. Miss Grace ciao :)
    Forse dipende dalla pesantissima giornata che ho passato o non so cosa ma propio non vedo bene queste scarpe e cintura sull'abitino che indossi.
    Che è bellissimo come pure le scarpe e la cintura ma cosi assieme... non mi convincono... forse erano meglio le scarpe che indossi nel post "a tutte righe" per questo abito :)
    opinioni mie personalissime di un tuo follower che gia non vede l'ora di vedere il prossimo post !!!
    alla prossima Miss Grace :)
    T68

    ReplyDelete
  22. TU como siempre igual de guapa...pero el bolso me ha dejado sin palabras...que maravilla!
    Besos desde mi agenda
    http://laagendadeginger.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. outfit stupendo!
    Bellissimo vestito!

    Elle
    nuovo post!
    http://redischic.blogspot.com/2011/04/polka-dots.html

    ReplyDelete
  24. your booties are so cute, in fact your whole outfit is adorable!

    ReplyDelete

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...