Bags-collection, Part one


Recently I've received lot of e-mails in wich you asked for snaps of my bag collection, as some of you had noticed I've got a special predilection for this item.
Here are some of them, unfortunatelly  I could not fit them all on my bed, so a second part will follow soon.... ; )

Recentemete mi sono trovata a leggere alcune mail, nelle quali mi chiedevate di mostrarvi la mia "collezione di borse", dato che alcune di voi hanno potuto notare una mia particolare predilezione per questo accessorio.
Dunque, ecco qua alcune delle mie babes, sfortunatamente sul mio letto a due piazze tutte non ci stavano quindi seguirà presto una seconda parte : )









21 comments:

  1. Wow, these bags look great!! Especially like the Louis Vuitton one in the middle:D

    xxx

    ReplyDelete
  2. Awesome! Which do you like the most?

    ReplyDelete
  3. una piu oscena dell'altra e molto roba falsa

    ReplyDelete
  4. thanks guys : )

    @Mary, Hi lovely, well do you know I've got lots of them wich are my favs, I consider them a bit as my babes so I truly love them all, but I belive the Vintage Vuitton, the Coco Duffel by Alexander Wang and the Balenciagas are the ones that I definitely use the most. Big hug! : )

    @Anonymous, e questa è la prova che di contraffazione non te ne intendi molto, dire che non ti piacciano è un conto ma dire che sono false è stupidata oggettiva! : ) buon pomeriggio

    ReplyDelete
  5. wow! A lot of cool bags! Lucky you!

    http://cappuccinowithfashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. che bella collezione!la mia non è così grande,ma di recente ne ho acquistata una molto carina,se ti va passa dal mio blog!

    Elle

    ReplyDelete
  7. @Julia, thanks honey : )

    @Elena Leder, ma certo cara con piacere! : ) x

    ReplyDelete
  8. Aaaa I'm jealous! :)
    Great bags, really.
    xx

    ReplyDelete
  9. Wow! You really have them all, Chanel, Balenciaga, Gucci ... all the must haves, lucky you!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  10. WOW!!! :-o
    Just one part??? :-D Like it!!!

    mujfialovysvet.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I would like to swim in that sea of amazing bags :)

    xoxo Ra

    ReplyDelete
  12. Hi!!!

    That's a stunning bag collection. You're a lucky girl :)

    Kisses from Spain

    ReplyDelete
  13. That is insane! I have one bag the same- Asos leopard print. Love it!

    x
    Michelle
    www.michellesstylefile.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ciao, la borsa con il motivo floreale è di Marni se non sbaglio...ma è della collezione di quest'anno?? Ciao!!
    Linda

    ReplyDelete
  15. @Michelle, yep you said it right it's insane but I can't help I just love them, btw the Leopard one it's a great pick! ; ) big hugs : )

    @Anonymous, si infatti e' di Marni ed e' di parecchie collezioni fa', credo di avercela da almeno 5 anni. Un bacio : )

    ReplyDelete
  16. Oddio mio!!!Sono appena collassata...!!!wow tesoro ma sn stupende :D ma allora se un giorno ho bisogno di qlche splendido accessorio x qlche evento galante(mai :D)vengo a saccheggiare nel tuo armadio!!!hihi!!!Tutto bellissimo :D

    ReplyDelete
  17. Oh My God! Che invidia!!! Una più bella dell'altra! adoro le balenciaga!
    xo xo
    francy
    www.labarbeapapa-francy.blogspot.com

    ReplyDelete

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...