Planning days


The flat-hunting in London keeps going on, OM I've seen so many ones so far that is hard to remember the details of each of them, anyway things are moving and I hope next days will bring me some more luck. Here is what I was wearing during my search something comfortable and flat... guess is what I needed the most...in every sense!

La ricerca dell'appartamento Londinese continua, oh mamma ormai ne ho visti talmente tanti che è difficile
ricordarsi i dettagli di ognuno, anyway spero che i prossimi giorni mi portino un po' più di fortuna.
Ecco cosa indossavo per la mia "ricerca" inutile dire che ho preferito privilegiare la comodità... ogni tanto anch'io devo dire "rinuncio"!










LEATHER JACKET - WAREHOUSE
LONG DRESS  - BCBG MAX AZRIA
STUDDED SLIPPERS - TOPSHOP

20 comments:

  1. Waaov, amazing flats! Your outfit rocks :)

    http://newyorklover-d.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. good luck on finding a flat! i'm sure you'll find a good one.

    http://halfwhiteboy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Awesome way to wear a maxi in a transitional outfit, love the shoes!

    Cess O. <3 The Outfit Diaries

    ReplyDelete
  4. Il vestito su di te è meraviglioso!

    Giada

    http://giadascarnival.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Tesoro da perfetta idiota ho letto SOLO ORA CHE TI TRASFERIRAI A LONDRA???????ODDIOOOOOO che invidia tatina!!!!Vuoi vedere che ci conosceremo proprio li????Ti terrò aggiornata che appena posso acchiappo Amory e scappo da te :D Così avrò una guida fantastica :D baciiiii

    ReplyDelete
  6. @New lover D. thanks so much darling

    @halfwhiteboy, thanks bebe I really need some good luck! ; ) xxx

    @CessOviedo, thanks sweetheart <3

    @pocahontas, I'm glad you like them. xxx

    @the doll on fashion, thanks hunnie!

    @Giada, sei troppo carina. grazie : ) xxx

    @Annachiara, ma si tesorino, scusami ma ho saputo anch'io tutto da pochissimo (3 giorni!!!) quindi non ho avuto il tempo di informare quasi nessuno...perfortuna ho un blog!!! hhehe cmq ti mando una mail asap. baciooo off course ti aspetto stella.

    ReplyDelete
  7. great look dear
    relaxing :p
    loved the flat so much

    ReplyDelete
  8. Le slippers sono favolose e mi piacciono tantissimo con il maxidress!!!! :))
    un bacione
    G.
    www.thecihc.com

    ReplyDelete
  9. Loved your jacket and your bag! Great look for flat-hunting!

    ReplyDelete
  10. Nice combination :)
    www.theworldofmajka.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Love your shoes :) xoxo

    http://fashionflirtblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Miss Grace ciao :)
    accidenti oggi abbiamo una gonna lunga da jogging :)
    O quanto meno da lunghe passeggiate direi :))
    però le pantofoline stellate sono deliziose :)))
    Vedrai la caccia all'appartamento presto ti farà trovare la giusta preda
    Al prossimo outfit Miss Grace
    Ciao
    T68

    ReplyDelete
  13. Fantastica!!!! e Londra è un sogno, spero di tornarci a Novembre!
    S.

    ReplyDelete
  14. Great look! S.

    http://sabinap-come-undone.tumblr.com/

    ReplyDelete

Thank you so much guys for visiting my blog, leaving a comment or following : ) I appreciate it.
I will check your blog asap : )All my love.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...